Календарне планування українська мова 1 клас 2 семестр
ІІ семестр
№ Дата |
Тема уроку |
Примітка |
1 10.01 |
Знову в класі ми всі разом. Буква ь («знак м’якшення»). Буквосполучення ьо Позначення цим знаком м’якості
приголосних звуків. Читання слів із знаком м’якшення. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту вірша
«Світ». |
|
2 10.01
3 11.01 |
Письмо букви ь окремо та у
поєднанні з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення |
|
4 12.01 |
Закріплення букви «знак
м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз
слів . |
|
5 12.01 |
Письмо буквосполучення ьо, слів
та речень з ним. Списування з друкованого тексту. |
|
6 14.01 |
Звук [ж], позначення
його буквами Жж. Практична робота зі скоромовками . |
|
7 14.01 |
Письмо рядкової букви ж. Списування з рукописного тексту.
Складання речень за малюнком. |
|
8 17.01 |
Закріплення букв ж і звуків, які вона позначає. Опрацювання тексту «Жоржина і жук». |
|
9 17.01 |
Письмо великої літери Ж. Підготовчі графічні вправи. |
|
10 18.01 |
Робота з дитячою книгою.
Українські народні казки |
|
11 19.01 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання вірша «Посадили рожу». |
|
12 19.01 |
Письмо буквосполучення дж, Дж. Слів і речень з ними. |
|
13 21.01 |
Закріплення звука [дж], буквосполучення дж.
Опрацювання тексту «Джміль
Джудж».
Скоромовка |
|
14 21.01 |
Побудова і записування
речень. Словниковий диктант. |
|
15 24.01 |
Звук [дз], буквосполучення дз.
Вправляння у дзвінкій вимові та злитному читанні буквосполучень. |
|
16 24.01 17 25.01 |
Письмо буквосполучення дз, Дз.
Слів і речень з ними. Диктант слів та словосполучень. Розвиток зв’язного мовлення |
|
18 26.01 |
Закріплення
звука [дз]. Опрацювання вірша «Дзвіночок». Скоромовка |
|
19 26.01 |
Письмо
буквосполучення дз, слів з ним. Списування з друкованого тексту. |
|
20 28.01 |
Звук [ґ], позначення його
буквами Ґґ. Закріплення букв г, ґ і звуків,
які вони позначають. |
|
21 28.01 |
Письмо рядкової букви ґ.
Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнком. |
|
22 31.01 |
Опрацювання
тексту «Ґав і Ґава». Практична робота зі
скоромовками |
|
23 31.01 24 01.02 |
Написання великої літери Ґ,
складів та слів з нею.
Підготовчі графічні вправи. Робота з дитячою книгою. |
|
25 02.02 |
Звук [й], позначення його
буквами Йй. Звуковий аналіз слів. Читання тексту. Добір заголовку. |
|
26 02.02 |
Письмо рядкової букви й.
Списування з друкованого тексту. Складання речень за малюнком. |
|
27 04.02 |
Закріплення букв й і звуку,
який вона позначає. Опрацювання вірша «Байка». Практична робота зі
скоромовками . |
|
28 04.02 |
Письмо великої літери Й.
Підготовчі графічні вправи. Розвиток
зв’язного мовлення |
|
29 07.02 |
Робота з
дитячою книгою. Читання віршів. Закріплення раніше вивчених букв. Звуковий
аналіз слів. |
|
30 07.02 31 08.02 |
Складання
речень за малюнками та їх запис. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
32 09.02 |
Звук [ч], позначення його
буквами Чч. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково – логічні
вправи. Скоромовки. |
|
33 09.02 |
Письмо рядкової букви ч,
складів і слів і речень з нею.
Словниковий диктант. |
|
34 11.02 |
Закріплення звукового значення
букви ч. Скоромовки |
|
35 11.02 |
Письмо великої букви Ч, складів
і слів з нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування з друкованого
тексту. |
|
36 14.02 |
Закріплення
звукових значень вивчених букв. |
|
37 14.02 38 15.02 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Письмо під диктовку. Робота з дитячою
книжкою. |
|
39 16.02 |
Звуки [ц],
[ц'], позначення їх буквами Цц.
Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів, віршів |
|
40 16.02 |
Письмо рядкової букви ц,
складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
41 18.02 |
Закріплення звукового значення
букви ц. Опрацювання вірша «Скільки олівців?», тексту «Цуцик у цирку» |
|
42 18.02 |
Письмо
великої букви Ц. Написання речень. |
|
43 21.02 |
Букви Яя. Позначення буквами Яя
звуків [йа] і м'якості попереднього приголосного та звука [а]. |
|
44 21.02 45 22.02 |
Письмо рядкової букви я.
Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Розвиток зв’язного
мовлення. |
|
46 23.02 |
Закріплення букви я.
Опрацювання вірша «Чарівні окуляри», скоромовка. Мовно – логічні вправи. |
|
47 23.02 |
Письмо
великої букви Я, слів і речень із нею. Доповнення і записування речень.
Складання й записування слів. |
|
48 25.02 |
Читання текстів
«Яблуко в саду» та «Мій сад». Звуковий аналіз слів |
|
49 25.02 |
Письмо
власних імен під диктовку |
|
50 28.02 |
Звук [ш], позначення його буквами Шш.
Вірш «Шапка», текст «Зашуміли ліси». Вправляння у чіткій вимові ш. |
|
51 28.02 52 01.03 |
Письмо малої
букви ш, складів та слів з нею. Робота з дитячою
книжкою. |
|
53 02.03 |
Закріплення знань про букву Шш, її звукове значення. Итання
текстів «Шпаківня» та «Прилетіла Ластівочка» |
|
54 02.03 |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
55 04.03 |
Буква щ, позначення нею звуків
[шч]. Опрацювання віршів «Щука», «Дощик». Звуковий аналіз слів. |
|
56 04.03 |
Письмо рядкової букви щ,
складів і слів з нею. Словниковий диктант. |
|
57 07.03 |
Закріплення знань про букву щ,
її звукове значення. Опрацювання тексту «Щастя», «Щоденник» та вірша «Що таке
батьківщина?» |
|
58 07.03 |
Письмо великої букви Щ.
Написання буквосполучень, слів та речень. Списування друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення |
|
59 09.03 |
Букви Юю. Позначення буквами Юю
звуків [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у]. Опрацювання
віршів «Юшка» та «Люлі». |
|
60 09.03 |
Письмо рядкової букви ю, слів з
нею. Написання речень. Словниковий диктант. |
|
61 11.03 |
Закріплення знань про букву Ю.
Читання заклички. Робота над твором «Чарівне люстерко» |
|
62 11.03 |
Письмо великої букви Ю, слів з
нею. Написання речень. Письмо під диктовку. |
|
63 14.03 |
Читання творів «Я люблю» та
«Читаю книжки». Закріплення звукових значень вивчених букв. |
|
64 14.03 65 15.03 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. Робота з дитячою
книжкою. |
|
66 16.03 |
Букви Єє. Позначення буквами Єє
звуків [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Опрацювання
віршів. Читання в ролях. Відгадування загадок. |
|
67 16.03 |
Письмо рядкової букви є,
складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
68 18.03 |
Закріплення знань про букву є.
Опрацювання вірша «Чого на світі не буває?». Складання небилиць |
|
69 18.03 |
Письмо великої букви Є, слів і
речень із нею. Вибірковий диктант. |
|
70 21.03 |
Закріплення звукових значень
вивчених букв. Читання віршів «Є у мене все своє» та «Віршк про ранок» |
|
71 21.03 72 22.03 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Коментоване письмо. Розвиток зв’язного мовлення |
|
73 23.03 |
Буква ї, позначення нею звуків
[йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання
веснянки. |
|
74 23.03 |
Письмо рядкової букви ї,
буквосполучення з нею. Складання і записування слів з вивчених букв. |
|
75 25.03 |
Закріплення звукового значення
букви ї. Опрацювання вірша «Україна». |
|
76 25.03 |
Письмо великої букви Ї, складів
та слів із нею. Записування речень, навчальний диктант. |
|
77 04.04 |
Закріплення звукових значень
вивчених букв. Опрацювання народної байки «Заєць та їжак». |
|
78 04.04 79 05.04 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Пояснювальний диктант. Робота з дитячою
книжкою. |
|
80 06.04 |
Звук [ф], позначення його
буквами Фф. Читання складів, слів. Опрацюваня вірша «Фазан-фантазер». |
|
81 06.04 |
Письмо рядкової букви ф,
складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
82 08.04 |
Закріплення звукового значення
букви ф. Опрацювання вірша «Зацвіли фіалки в лісі» і тексту «Футбол». |
|
83 08.04 |
Письмо великої букви Ф, слів і
речень з нею. Складання й записування речень. |
|
84 11.04 |
Закріплення звукових значень
вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Робота з кросвордом «Професії».
|
|
85 11.04 86 12.04 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Списування друкованого тексту. Розвиток
зв’язного мовлення. |
|
87 13.04 |
Апостроф. Спостереження за
звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з
апострофом. Читання слів і складів з апострофом. Опрацювання вірша
«Розпустила птиця пір’я». |
|
88 13.04 |
Письмо складів та слів з
апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
|
89 15.04 |
Вивчення напам'ять вірша «Моя
сім’я». Опрацювання вірша «Я говорю по-українськи». |
|
90 15.04 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Списування друкованого тексту. |
|
91 18.04 |
Закріплення звукових значень
вивчених букв. Робота над оповіданням «Ранок». |
|
92 18.04 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант. |
|
93 19.04 94 20.04 |
Робота з дитячою
книгою. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви.
Алфавітні назви букв. |
|
95 20.04 |
Закріплення вмінь писати великі
і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
96 22.04 |
Робота над віршем «Доброго
ранку». Опрацювання вірша «Я іду до школи».
Складання розповіді «Розкажи другу про свій шлях до школи». |
|
97 22.04 98 26.04 |
Речення. Списування з
друкованого та рукописного тексту. Розвиток зв’язного
мовлення. |
|
99 27.04 |
Читання заклички. Допиши
віршик. Читання тексту «Весна». Знайти у тексті назви рослин. |
|
100 27.04 |
Складання речень та їх запис. |
|
101 29.04 |
Читання з лего. Вірш «Веселка».
Вчимося складати запитання та відповіді на них. |
|
102 29.04 |
Вчимося записувати запитання та
відповіді до них.. |
|
103 03.05 |
Читання
твору «День». Складання розповіді про найцікавіший день у житті. Робота з дитячою книжкою |
|
104 04.05 |
Робота над твором «Вечір».
Складання казки за даним початком. |
|
105 04.05 |
Запис слів-власних назв з
великої букви |
|
106 06.05 |
Опрацювання тексту ніч.
Розвиток вмінь давати відповідь на запитання. |
|
107 06.05 108 10.05 |
Закріплення вмінь писати великі
і малі букви українського алфавіту Вибіркове списування. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
109 11.05 |
Колискові. Загадки.
Придумування загадок та складання колискової. Акровірш. Складання вірша за
першими літерами в рядочку. Опрацювання вірша «Моя мова». Прислів’я |
|
110 11.05 |
Букви. Алфавітні назви букв.
Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. |
|
111 13.05 |
Розвиток швидкості читання.
Робота з таблицями. Вірш «Літо». Українська народна казка «Курочка ряба».
Загадки. Складання загадок. |
|
112 13.05 |
Вибіркове списування. |
|
113 16.05 |
Українська народна казка
«Колобок» |
|
114 16.05 115 17.05 |
Приголосні звуки. Звуковий
аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування з рукописного
тексту. Робота з дитячою
книгою. |
|
116 18.05 |
Українська народна казка
«Колосок». Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за
питаннями який? яке?яка?. |
|
117 18.05 |
Списування з рукописного
тексту. Добір слів – ознак предмету до слова. |
|
118 20.05 |
Українська народна казка
«Рукавичка». Слова – назви дії предметів. |
|
119 20.05 |
Виконання мовних вправ.
Списування з рукописного тексту. |
|
120 23.05 |
Вірш-безкінечник «Почнімо з
кінця». Спроба побудувати
вірш-безкінечник. |
|
121 23.05 122 24.05 |
Слова, близькі за значенням.
Робота з деформованим текстом. Розвиток зв’язного
мовлення |
|
123 25.05 |
Вірш «Сонце звуки сіє». Вправи
для розвитку навички читання.
Придумування побажань для літніх канікул. |
|
124 25.05 |
Розділові знаки наприкінці
речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
|
125 127.05 |
Вправи для розвитку навички
читання |
|
126 27.05 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви, поєднувати їх у слова. |
|
127 30.05 |
Вправи для розвитку навички
читання |
|
128 30.05 |
Закріплення вмінь писати
вивчені букви, поєднувати їх у слова. |
|
129 31.05 |
Робота з дитячою
книжкою |
|
Коментарі
Дописати коментар